info@innosmartkft.hu 1147 Budapest, Ilosvai Selymes u. 120 +36703209048

INFORMATIKAI SZOLGÁLTATÁSAINK

INNOSMART

Informatikai rendszerfelügyelet, értéknövelt szolgáltatások
Számos innovatív értéknövelt szolgáltatást kínálunk partnereink részére, amelyek igénybevételével hatékony és gördülékeny ügymenetet tudnak kialakítani
Tanácsadás
Az Innosmart Kft. magasan képzett tanácsadói csapata által nyújtott szolgáltatások: Számviteli és üzletviteli tanácsadás Üzleti folyamatmenedzsment
IT Üzemeltetés, távoli menedzsment, SaaS szolgáltatások
Cégünk testreszabott IT outsourcing megoldása mind menedzselési, mind támogatási szinten biztosítja az innovatív IT szolgáltatásokkal járó előnyöket, levesszük az informatika szervezésének és menedzselésének feladatait ügyfeleink válláról.
Oktatás
Az IBSystem rendszer bevezetését jogosultsági szinteknek megfelelő oktatással támogatjuk. Így biztosítva, hogy a munkafolyamatokban résztvevő összes munkatárs magabiztos tudást szerezzen a rendszer használatában. Később csatlakozó, új munkatársak oktatására oktató videóink állnak rendelkezésre a www.ibsystem.hu oldalon.
Egyedi fejlesztések
Amennyiben egyedi igényeid merülnek fel egy programmal kapcsolatban és ingyenes szoftverek között sem találsz megfelelő megoldást, akkor érdemes egyedi szoftvert készíttetned. Magasan képzett, 20-25 éves szakmai tapasztalattal rendelkező szakembereink az egyedi szoftverfejlesztés során a legújabb technológiákat ötvözik a rendszer meglévő funkcióival.
HelpDesk
Kiemelten fontos számunkra az ügyfeleink elégedettsége és biztonságérzete, ezért HelpDesk szolgáltatásunk magas minőségét a legjobb szakembereink biztosítják, akik a lehető legrövidebb idő alatt nyújtanak megoldást az ügyféligényekre.
Szeretjük a kihívásokat. Keress minket! Innosmart

Informatikai rendszerfelügyelet, műszaki támogatás

Minden gazdálkodási szervezet felelős, hogy a kiállított számlái a jogszabályi határidőn belül a NAV adatbázisába bekerüljön. NAV online számla monitoring szolgáltatásunk segítségével emberi beavatkozás nélkül kontrollálható, hogy a kimenő számlák a megfelelő formátumban, adattartalommal bekerült-e a NAV adatbázisába.

További értéknövelt szolgáltatásunk segítségével minden belföldi bejövő számla adattartalma emberi rögzítés szükségessége nélkül is, de csak jóváhagyást követően bekerülhet a vállalatirányítási rendszerbe, ezzel pedig partnereink időt és pénzt takaríthatnak meg.

Szakembereink állnak rendelkezésre, hogy az általunk fejlesztett szoftverek újabb kiadásainak telepítését elvégezzék kiemelkedő ár-érték konstrukcióban, ezzel hozzájárulva, hogy az üzemeltetésen partnereink költséget takarítsanak meg és növeljék a vállalkozás működésének üzembiztonságát.

Tanácsadás

Számviteli és üzletviteli tanácsadás

A számviteli jogszabályok naprakész ismerete, az ismeretek megfelelő hasznosítása az adózással összekötve ma már nélkülözhetetlen a mindennapi gazdasági életben. Mind a magyar, mind a nemzetközi számvitel alkalmazása során elengedhetetlen, hogy a számvitel folyamatai naprakészen megfeleljenek a törvényi, jogszabályi előírásoknak. Szakembereink támogatást nyújtanak a számviteli szabályzatok megfelelő elkészítésében, a létező szabályzatok felülvizsgálatában, a számviteli nyilvántartások, a könyvvezetés folyamatos szabályszerű működtetésében, az esetlegesen felmerülő új gazdasági események megfelelő kezelésében.

A pénzügyi és üzleti folyamatok felmérése és fejlesztése által növelhető a vállalkozás hatékonysága, illetve csökkenthetőek a létező működési kockázatok. Hatékony támogatást biztosítunk az adott tranzakciókat, vagy folyamatokat érintő döntések előkészítésében és megalapozásában.

Segítünk a számviteli folyamatok és információk feltérképezésében, rendszerezésében, ami alapján készek vagyunk megfogalmazni, konkrét javaslatok szintjén, azokat a fejlesztéseket, amelyek hozzájárulnak a hatékony zárási folyamatok kivitelezéséhez.

Ügyviteli programcsomagjainkat használó ügyfeleink részére különféle szintű számviteli felügyeleti szolgáltatást, igény esetén kihelyezett vagy távoli könyvelési szolgáltatást is tudunk nyújtani.

Üzleti folyamatok menedzsmentje (BPM)

A folyamatmenedzsment megközelítésünk erőssége abban áll, hogy képesek vagyunk integrálni a szervezet folyamatfejlesztési törekvéseit a technológiai lehetőségekkel, melynek jellemzői:

  • egységes üzlet és technológiai szemléletmód
  • teljes körű, informatikailag támogatott folyamatszabályozás
  • folyamatos monitoring és optimalizálás
  • szervezeti és technológiai integráció
  • Lean, SixSigma elvekre épített folyamat-újraszervezés (BPR)
  • workflow- és folyamatmodellező eszközök integrációja
  • szervezeti szabályozás automatizálása
  • folyamatosság és fenntarthatóság a BPM területen
  • pilot megközelítés, a szervezeti igényekhez legjobban illeszkedő eszközkiválasztás

Ezek során, az alábbi részterületeken tudunk támogatást nyújtani:

  • Business Process Modelling: folyamatábrák, felelősök, határidők, KPI definíciók, szimuláció
  • Enterprise Application Integration: háttér szolgáltatások, üzleti logika elérése, integrációs platform
  • Workflow Management: előírt folyamat végrehajtása, feladatdelegáció, helyettesítés, eszkaláció, feladatkövetés, informatív képernyők

IT Üzemeltetés, távoli menedzsment, SaaS szolgáltatások

Támogatási szolgáltatásainkat azoknak az ügyfeleinknek is ajánljuk, akik belső üzemeltetési csapatot tartanak fenn, viszont eseti jelleggel szükséges magas szintű szaktudás, vagy extra mérnöki kapacitás bevonása.

Alapszolgáltatásként biztosítjuk az általunk szállított alkalmazások teljes körű támogatását és üzemeltetését – akár 7×24 órás rendelkezésre állással, SLA keretében is.

Alapszolgáltatásunk az alábbi területeket fedi le:

  • Alkalmazás menedzsment
  • Servicedesk / Support
  • Kliens menedzsment
  • Szerver menedzsment
  • Adatbázis menedzsment (támogatás, hangolás, karbantartás)

Az alkalmazás üzemeltetési szolgáltatáson felül az IT infrastruktúra további elemeinek támogatását vagy üzemeltetését is vállaljuk igény szerint, egyedi megállapodással, SLA alapon vagy személyzet (T&M) biztosításával az alábbi területeken:

  • Servicedesk, 1st és 2nd level support
  • Desktop üzemeltetés és menedzsment
  • Szerver infrastruktúra menedzsment
  • Hálózat menedzsment

Alkalmazás üzemeltetési szolgáltatásunk jellemzői:

  • Szolgáltatási szint megállapodásban garantált szolgáltatás minőség
  • 7×24 órás rendelkezésre állás
  • Magasan képzett szakértői és mérnök csapat
  • Folyamatos szolgáltatásfejlesztés
  • Közvetlen gyártói, fejlesztői támogatás
  • Átlátható, optimalizált üzemeltetési költségek

Oktatás

Az IBSystem rendszer bevezetését jogosultsági szinteknek megfelelő oktatással támogatjuk. Így biztosítva, hogy a munkafolyamatokban résztvevő összes munkatárs magabiztos tudást szerezzen a rendszer használatában. Később csatlakozó, új munkatársak oktatására oktató videóink állnak rendelkezésre a Ügyfélkapu/E-learning oldalon.

Egyedi fejlesztések

Hagyományos asztali, illetve szerver oldali szoftvereink fejlett, Microsoft .NET technológián alapulnak és Windows® operációs rendszer alatt működnek. Portál, illetve webes alkalmazásaink pedig bármely olyan operációs rendszeren használhatóak, amely a három legnépszerűbb böngészőt (Internet Explorer 9+, Google Chrome 15+, Mozilla Firefox 13+) támogatják.
Mindkét platformnak megvannak az előnyei és a hátrányai, illetve a feladat jellege is meghatározó lehet a megfelelő fejlesztő eszköz megválasztásában.

Cégünk a következő tevékenységi körökre fejleszt szoftvereket:

  • ügyviteli rendszerek, igény esetén azok különálló elemei
  • termelésirányítási rendszerek
  • portálok
  • web-áruházak
  • speciális internetes és intranetes webes alkalmazások

Az elkészült szoftver pontosan úgy fog működni, ahogy azt szeretnéd. Rendszereink megbízható működését, a kor és az iparági igények szerinti folyamatos minőségű megjelenését és funkcionalitását számos projektünk igazolja.

Előzetes igény szerint felhasználói dokumentáció, weblap, telepítési és tesztelési jegyzőkönyv is készül a programjainkhoz.

HelpDesk

Szerződött partnereink az Ügyfélkapu használatával tudják a szoftvereinkkel kapcsolatos bejelentéseket eljuttatni hozzánk. Az Ügyfélkapu felületén minden bejelentés transzparensen nyomonkövethető, továbbá ügyfeleink hozzáférhetnek a legújabb szoftver verziókhoz és szakmai információkhoz. Partnereink szintén nyomonkövethetik szerződött órakeretük felhasználását.
 

+36 70 320 9048További információkért hívj minket!

Mit mondanak rólunk

az ügyfeleink?

Partnereink

Kiemelt referenciáink