IBSystem®

B2B MEGRENDELÉS-MENEDZSMENT

Ahogy a világ átalakul ebben a digitális korszakban, az ügyfélkapcsolatok is innovatívabb szolgáltatásokat igényelnek, amelyek gyorsabb és rugalmasabb e-kereskedelmi ügyfélélményt nyújtanak.

B2B megrendelés-menedzsment megoldásunk célja, hogy megkönnyítse és automatizálja a rendelések és teljesítések folyamatát, csökkentve a rendeléstől a fizetésig terjedő ciklusok idejét, és javítva a rendelésfeldolgozás hatékonyságát a szállítók és a nagykereskedők számára.

Kiknek ajánljuk?

B2B megoldásunkat olyan vállalatok számára ajánljuk, akik már rendelkeznek IBSystemmel*, emellett rendelési folyamataikat egyszerűen és átláthatóan szeretnék kezelni.

Miért ajánljuk?

A szoftver lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára a rendelések egyszerű kezelését, a készletszintek vizuális megjelenítését, a múltbeli számlák közti keresést, valamint a szállítási preferenciák ellenőrzését és különböző árengedmények automata figyelését, kezelését egyetlen rendszeren belül.

Miért jó a program?

A B2B megrendelés-menedzsment és készletnyilvántartó program megkönnyíti a rendelések folyamatát és a készletinformációk lekérését beszállítók és gyártók között, valamint biztosítja az értékesítés, beszerzés és a kapcsolódó folyamatok naprakész nyilvántartását.

SZÁMLÁK
AUTOMATIZÁLT MEGRENDELÉSEK
AJÁNLATOK

Készletminősítés színkódokkal

Az átláthatóbb és gördülékeny ügymenetek érdekében a rendszer vizuálisan, színkódokkal is jelöli az egyes készletek állapotát, mint az összes raktárkészlet, a szabad készletek és a foglalt készletek.

Funkciók listája

Cikkforgalom monitor
Kedvezmény igénylés
Árengedmények figyelése
Csoportos rendelés leadás
Színkódolt készletszintek
Átlátható rendszer
Termékek csoportosítása
Számlák nyilvántartása
Automatizált megrendelések

Mennyibe kerül?

Megoldásunk havidíjas konstrukcióban vehető igénybe

Demo letöltése

link

* Más vállalatirányítási rendszer esetén interfész fejlesztése szükséges.