IBSystem®
B2B MEGRENDELÉS-MENEDZSMENT
Ahogy a világ átalakul ebben a digitális korszakban, az ügyfélkapcsolatok is innovatívabb szolgáltatásokat igényelnek, amelyek gyorsabb és rugalmasabb e-kereskedelmi ügyfélélményt nyújtanak.
B2B megrendelés-menedzsment megoldásunk célja, hogy megkönnyítse és automatizálja a rendelések és teljesítések folyamatát, csökkentve a rendeléstől a fizetésig terjedő ciklusok idejét, és javítva a rendelésfeldolgozás hatékonyságát a szállítók és a nagykereskedők számára.
Kiknek ajánljuk?
B2B megoldásunkat olyan vállalatok számára ajánljuk, akik már rendelkeznek IBSystemmel*, emellett rendelési folyamataikat egyszerűen és átláthatóan szeretnék kezelni.
Miért ajánljuk?
A szoftver lehetővé teszi az üzleti felhasználók számára a rendelések egyszerű kezelését, a készletszintek vizuális megjelenítését, a múltbeli számlák közti keresést, valamint a szállítási preferenciák ellenőrzését és különböző árengedmények automata figyelését, kezelését egyetlen rendszeren belül.
Miért jó a program?
A B2B megrendelés-menedzsment és készletnyilvántartó program megkönnyíti a rendelések folyamatát és a készletinformációk lekérését beszállítók és gyártók között, valamint biztosítja az értékesítés, beszerzés és a kapcsolódó folyamatok naprakész nyilvántartását.
Készletminősítés színkódokkal
Az átláthatóbb és gördülékeny ügymenetek érdekében a rendszer vizuálisan, színkódokkal is jelöli az egyes készletek állapotát, mint az összes raktárkészlet, a szabad készletek és a foglalt készletek.
Funkciók listája
Mennyibe kerül?
Megoldásunk havidíjas konstrukcióban vehető igénybe
Demo letöltése
link
* Más vállalatirányítási rendszer esetén interfész fejlesztése szükséges.